Õlgu kehitama panev kleit

Olen palju lugenud inimesi kurtmas oma perfektsionismiihaluse üle. Olge mureta, sellest patust olen mina küll täitsa vaba! Eelneva tõestuseks üks äsja masina alt saabunud kleit.

Mis: Sweetheart Sundressi (Gertie’s New Book For Better Sewing) ülemine ots, enda joonistatud pliiatsseelik all

Millest: 1 m žakaarkangast ja 1 m viskoosvoodrit Kangast ja Nööbist

Suurus: 6, rinnust 10 cm kokku võetud

Aega läks: kolm päeva vist

Raha läks: kangad maksid vist 12.90+6.90, luku pidin ka ostma

Hea: Kleit on õnnestunum kui mullu sama lõike järgi tehtu.

Halb:

  • Kleit ei tekita kuidagi üldse mõnusat tunnet. Paneb õlgu kehitama.
  • Ilgelt tüütu oli seda voodrit õmmelda.
  • Põhikanga muster oli natuke viltu.
  • Osa õmblusvaru sulas ühes kohas üles.

  • Gertie raamat ajas mind täiega närvi. Esiteks jama suurustega. Suurus 6 oli rinnust nii lai, et ma võinuks arbuusid rinnahoidja vahele toppida. Kuna ma seda teha ei tahtnud, lõikusin lõiget ja tegin õmblusproove, kuni tulemus rahuldav oli. Teine probleem oli sellega, et ma ei saanud aru, mismoodi lõige juhendiga ühildub. Nii palju, kui ma aru sain, on juhendis ja lõikelehel erinevad asjad kokku õmmeldud: lõike järgi on esikeskjoon kumer, juhendi järgi on esikeskjoon aga sirge. Kusjuures lai oli sõltumata sellest, mispidi seda kokku õmmelda. Lõpuks tegin nii, nagu juhendis oli. Imelik on see, et minu mäletamist mööda ei tekkinud mul neid küsimusi eelmine kord sama kleiti õmmeldes. Tekib küsimus, millal ma millest valesti aru olen saanud?

  • Eelmisel korral läks selle kandi moodi asjaga eriti nõmedasti, seekord õnnestus paremini, kuid seljakeskjoonel on kandi otsad ikkagi eri laiusega. :(

Järgmiseks tahaks õmmelda midagi lillelist, rõõmsat ja toredat.

Ütle sõna sekka!

