Blogi sünnipäev

Pidulik kass.

Hurraa, täna on meie blogi esimene sünnipäev! Tahtsin selle puhul õmmelda samasuguse seeliku kui see, mille täpselt aasta tagasi siia postitasin, aga mõtteks see jäigi. Küll aga saan ma siia panna ühe Janika alustatud ja minu lõpetatud asja. Nimelt aasta tagasi, sel õhtul, kui ma oma ratasseelikut õmblesin, tuli mulle Janika koos kudumistarvetega külla. Sündis idee luua blogi “Kohustuslik tegevusvabadus” (kuna meil oli juba aastaid olnud lugemisblogi “Kohustuslikult vabatahtlik kirjandus”). Janika kudus tollal omale kingapaela moodi asjast vaipa, millest tal lõpuks kõrini sai. Siis seisis see poolik vaip üle poole aasta minu riidekapis, kuniks ma selle üleeile välja võtsin ja viimase rea ära lõpetasin (selles mõttes see polnud viimane rida, et algselt pidi see vaip palju suurem tulema, aga ma lihtsalt otsustasin sellele punkti panna). Janika käskis selle ära visata, aga ma punnisin vastu ja panin Sillule laua alla. Pole välistatud, et see lõpuks ikkagi läheb taaskasutusse või prügikasti, aga seniks las ta olla. Tore ring sai täis: vaip jõudis lõpuks minu koju tagasi. Loodan siiski, et tuleb päev, kui Janika sellele ruute juurde koob ja ise vaiba ära kodustab.

Igatahes. Mul läheb meel väga rõõmsaks, kui vaatan meie blogi statistikat: 2013. aasta jaanuaris oli külastusi kokku 26, 2014. aasta jaanuari esimesed seitse päeva tõid aga juba ligi 700 külastust. Olen teilt saanud n+1 nõuannet ja õpetussõna tekkinud raskustest ülesaamiseks ja ette tulnud jamade parandamiseks. Innustust olete te mulle veel rohkem jaganud, ausalt. Selles mõttes on õmblemine ikka imeline: ühest küljest täiuslik tegevus omaette nokitsemiseks, teisest küljest selle võimalik seltskondlik mõõde, mis tekib sellest rääkides ja oma kogemuste jagamisel üksteisega. Ma loodan, et meil on teilegi midagi pakkuda olnud.

Sünnipäevasoovid

  • Et lugejatel igav ei hakkaks (kui teil on ettepanekuid blogi sisu osas, andke tuld!).
  • Et Janika rohkem kirjutaks ja et ta õpiks oma uut fotokat hästi kasutama ja aitaks sellega kaasa meie blogi kaunimaks muutmisele.
  • Et ma õpiks kasutama Janika vana fotokat ja annaksin oma panuse blogi kaunistamisse.
  • Et ma suudaks leida rohkem aega õmblemiseks.
  • Et eestikeelsete õmblemisblogide arv kasvaks eksponentsiaalselt.

5 thoughts on “Blogi sünnipäev

  1. Sa oled minu soovid lugejana ilusti ritta pannud, nii et jääb üle ainult õnne soovida! Õmble ja näita muudkui meile – sellega innustad teisi ka blogima! :)

    Like

Ütle sõna sekka!

