Appi, internet, kangas on viltu!

Ae, internet, aita! Eelmises postituses kilkasin, et mul on tore kangas õmblemisjärjekorras, aga kui nüüd asja lähemalt vaadata, pole olukord sugugi nii tore. Jupp, mille ostsin, oli viimased 160 cm, mis saada oli. Müüjagi mainis, et näe, natuke viltu. Mõtlesin, et mis see ära ei ole ja ega ma lähemalt uurinudki. Aga nüüd ma ei tea, mida teha, ja mida kauem ma seda kangast vaatan, seda segasemaks asi läheb ja lõpuks lähevad peas sassi ka muster ja lõimesuund ja üldse. Appi. Kas ma pean teda diagonaalis venitama, kuni kitsam ots laiemaks läheb? Kas ma pean valima ühe vertikaalse mustrirea ja selle juurest kanga pooleks voltima? Kuniks aeg või teie, armsad lugejad, seletust annate, lähen ostan ringvardad ja koon õhtuseks väljaminemiseks omale tutimütsi.

Punane on parem pool, muide.

 

 

6 thoughts on “Appi, internet, kangas on viltu!

  1. Tädi Maimu

    Minu soovitus on kõik vajalikud detailid ükshaaval välja lõigata. Võid teha kohe vajaliku koguse lekaale kui paberist kahju pole, nii läheb vast libedamalt.
    Kangast vormi venitada, eriti mustris kangast, on ikka väga raske.
    Igastahes kurb lugu :( aga veits pusimisr ja peaks asja saama

    Like

    1. A välja lõikan need ükshaaval siis nii ikka, et võtan selleks sirgeks jooneks mustri pikisuuna ja selle jätan tähele panemata, mis suunas kangatüki servad jooksevad?

      Like

  2. Pingback: 2013. aasta viimane kleit | Kohustuslik tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

