“Sy! Från hood till skjortklänning” – osta või mitte osta?

Sain täiesti juhuslikult teada, et Rootsis on tänavu selline õmblemisraamat välja antud. Autor on Jenny Hellström Ruas. Ma ei oska rootsi keelt, aga millegipärast erutusin väga. Äkki sellepärast, et raamatuga tuleb kaasa umbes 20 lõiget? Või sellepärast, et raamatu toon tundub (Google Translate’i andmetel) lõbus ja hoogne ja rokenroll, mitte pastelselt nummi.

Juhtumisi läheb järgmisel nädalal sõbranna Stockholmi ja mõtlesin tal paluda mulle raamat osta. Seda arvasin ma täna päeval, kui olin näinud üksikuid pilte raamatu põhjal valminud riietest. Nüüd aga leidsin pdfi mitmekümne leheküljega raamatust ja mu eufooria on lahtumas. On seda ikka vaja? Ei saa jätta märkimata, et hind on sel üsna soolane – umbes 33 eurot. Võib-olla peaksin maha rahunema ja alustuseks ära ootama teose “The Art of Manipulating Fabric“, mille ma Amazonist tellisin (ja mis täna kohale pidanuks jõudma). Äkki saan sellest raamatulaksu kätte ja on natukeseks ajaks rahu majas.

Tahaks õmblusringis oma tegemistest pilti teha, et neid siin siis kommenteerida ja teiega jagada, aga see tundub sama totakas kui oma päevapraest pildi tegemine. Peale selle tõmbab see liiga palju tähelepanu. Täna jõudsin muide teksade väljalõikamiseni. Selgus, et kangast on natuke vähe, nii et alt laienevaid džiinse seekord välja ei pigista ja pean tavalistega leppima. Põnev sellegipoolest!

4 thoughts on ““Sy! Från hood till skjortklänning” – osta või mitte osta?

  1. Peale ilusa kujunduse ei tundu Jenny raamatul tõepoolest midagi vaimustavat pakkuda. Mina vaatan alati, kui palju lõikeid on põhilõigete variatsioonid, mida ma suudaks kerge vaevaga ise konstrueerida/muuta põhilõikest. Siis tundub kerge-vaeva-lõikeid palju. Seega mina kulutaks selle 33€ mõistlikumalt. Näiteks minu lemmikud raamatud on hoopis Tomoko Nakamichi omad:
    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_c_0_11?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=tomoko%20nakamichi&sprefix=tomoko+naka%2Caps%2C200
    Neid on Rahva Raamatus ka müügil, aga Amazonist saab tiba odavamalt (RRs on nende hind 22-23€ vahel). Aga saad lehitseda vähemalt. Need on ka põhilõike mutatsioonid, aga märksa kõrgemat pilotaaži nõudvamad (ja seetõttu minu jaoks märksa huvitavamad). Lõikena on kaasas seesamune põhilõige, mille variatsioonid raamatus ära toodud on. Seega krabisevat lõikekuhilat loota pole :)
    Kanga manipuleerimise raamat tundub ka põnev!

    Like

  2. Oi neid Nakamichi omi olen ka silmitsenud. Nii lahe, kuidas tükist kangast saab teha mingi sürreaalselt kolmemõõtmelise asja. Polegi ammu füüsiliselt raamatupoes käinud, tuleb minna sirvima!

    Like

  3. Pingback: Kust leida lõikeid? | Kohustuslik tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

