Pükste konstrueerimise kadalipust

Olen viimases kahes õmblusringi tunnis pükste põhilõiget konstrueerinud. Tuleb välja, et see on lihtsam, kui arvasin. Samas selgus täna, et kodustes oludes on interneti abil sama asja tegemine tunduvalt stressivaesem. Järgisin üsna esimisi õpetusi, mis guugeldades silma jäid (see ja see). Nagu näete juuresolevatelt piltidelt, pole tulemus just suurepärane (kahtlemata edasiminek kollastest pükstest, aga need olid oma huumorikategoorias ka ületamatud). Aga täpselt selline see esimene õmblusproov tuli. Kui ühest ja teisest kohast näppida, saab sellest ehk asja ning saan kodustes oludes esimese paari pükse valmis enne, kui õmblusringis pükste väljalõikamiseni jõuan…

Muide, ma tean, et see on väga ambitsioonikas, aga ma tahaksin esimeste pükstena teksad teha. Teist sorti pükse ma lihtsalt ei kanna. Eks paista, kuidas mul selle kööbaka lõike teksalõikeks ümbertegemine õnnestub. Õnneks on teksade lõike tuletamine kavas homses õmblusringis. Õps mainis sellega seoses nime Müller… seega läheb vist tuletamiseks Müller & Sohni süsteemi järgi (praegu guugeldades sain teada, et selline asi olemas on, rohkem ei tea ma midagi).

Toss väljas ja värvel rinnuni
Siin on vist olnud mingi valearvestus istekõrgusega + ilmselgelt ei pidanud need püksid istudes 7/8 pikkused välja nägema
Üldmulje on tagant minu meelest normaalne. Välja arvatud muidugi see, et lai on.

Ruumi jagub ja kui tahta, et jalgevahe õigesti positsioneeruks, tuleb pükse kõvasti üles sikutada
Tõmbasin püksid ligi

2 thoughts on “Pükste konstrueerimise kadalipust

  1. Tädi Maimu

    ohooo!

    Aga järgmine kord aja ikka proovi värvel kah peale ;) siis ei pea pükse nii moodi üleval hoidma.
    Istmiku kõrguse ja pükste üldpikkuse juures on asi vist veits metsa kiskunud. Mina seda üldse ei mõõda vaid arvutan – Üldpikkus miinus Samm.

    Algus on ju super – näevad välja täitsa nagu püksid! Aga sammus tahaks neid kitsamaks teha…uhhh mu hakkasid näpud kohe sügelema! Tahaks kangesti paar nööpnõela sinna sisse ajada! XD

    Kuidas muidu esiosa istmiku joon/kurv välja näeb? Kas tõmbasite esikeskjoonest nats kaldu? sissepoole? Mina soovitaks selle kurvi kõvasti “sirgemaks” ja laugemaks teha kui konstrueerimis käik seda soovitab.

    Tagumine pool on ju täitsa ok! Selle esimese poole istuma saamisega ongi üks jube häda…iga-sugu vurrud ja värgid.

    Like

  2. Ma vist väljendasin end veidi kehvasti – see ei ole selle lõike järgi tehtud, mis ma õmblusringis konstrueerisin. Siinolevad proovipüksid tegin paari tunniga kodus interneti õpetuse järgi… Olin natuke tuska täis, sest viimases ringis ei saanud hästi aru, mis toimub, ja tahtsin seepärast kodus uuesti proovida. Seepärast ei viitsinud ka värvlit teha. Õieti ei tulnud see pähegi. Nii et need jäävad vist niisama vedelema. Õmblusringis konstrueeritud lõiget arendasin aga täna edasi ja neljapäeval lõikan juba teksapüksi tükid välja, jeee!
    Ma ei saanud hästi aru, mis sa mõtlesid esiosa istmiku joone all. Kui seda, mis on nagu esiosa keskjoon, siis mu teksadel on see praegu praktiliselt sirge. Ülinatuke tuli kaart sisse lasta, et üks sissevõte saaks ära kaotatud.

    Like

Ütle sõna sekka!

