Leidsin leheletilt uue ajakirja: Patrones

Täiendus: Janika informeeris mind, et ajakiri Patrones on saadaval juba vähemalt pool aastat. Aga võtkem seda postitust siis kui värske sügisnumbri ülevaadet :)

Ei tea, kas ajakiri ilmub harva ja olen selle siiani lihtsalt maha maganud või on see päriselt alles värskelt Eestis saadaval, aga igatahes on see värske sügisnumber. Esimese hooga vaatasin muidu, et lettidele on jõudnud Itaalia ajakiri La Mia Boutique, aga rahunedes märkasin tildesid, mis reetsid, et tegu pole mitte itaalia, vaid hispaania keelega. Ma ei oska kumbagi, aga ostsin selle ikkagi. Pluss see maksis 8.90 eurot ja suurem osa lõigetest on üsna konservatiivsed jakid ja püksid ning ma ei kanna põhimõtteliselt kumbigi.

Hm, niiviisi mustvalgel oma mõtteid lugedes jääb natuke arusaamatuks, miks ma need pea 10 eurot kulutasin, aga hästi. Tegelikult pakkusid mulle huvi ajakirjas olevad seelikud. Mõtlesin just, kuidas oma isikliku seelikulõike sissevõtted printsessilõikeks transformeerida (pardon kobava oskuskeele pärast, see on ikka päris jube). Aga seljal on mul kokku neli sissevõtet ja ma ei teadnud, kuidas kahest sissevõttest üks serv teha… Aga ajakirjas oli mitu minu jaoks huvitavate detailidega seelikut ja tundub, et neist piisas, et mind eurosid luhvtitama panna.

See ei kvalifitseeru muidugi teab mis huvitava lõikena, aga olen mõelnud säärase seeliku tegemisele ja mu mäletamist mööda mul sellist lõiget veel polnud,
See on ilmselt esimene seelik, mille valmis õmblen. Pole enne sihukesi horisontaalseid sissevõtteid seelikul näinud. Ei saa ainult aru, miks see värvliosa on sedasi joonega eraldatud, sest tundub, et kõik kogu esiosa tuleb ikkagi ühes tükis välja lõigata.
Sellisest seelikust olen ka mõelnud, tõsi küll, taskuteta.
Päris lahe nurgeline värk.

Ajakirjas on ka pluss-suuruseid, aga modell, kes neid kannab, näeb välja peenikesem kui mina, ainult pikem. Mõõdutabeli järgi ei peaks asjad sugugi nii olema, mistõttu ei saa ma hästi aru. Järgnev kleit on üks pluss-suurustes asjadest, mis mulle meeltmööda oli.

pa203951

Ma ei saa neist suurustest ainult veel päris hästi aru. Näiteks ma näin olevat number 44, seega erinevus teiste mu kätte sattunud lõigetega on 1-2 suurust. Pole siiani suutnud tuvastada, kas ajakirjas on infot selle kohta, kui pikkadele naistele lõiked mõeldud on. Ilmselt on lollikindlaim mõõdulindiga lõiked üle mõõta. Pean ka kiiremas korras kindlaks tegema, kuidas hispaania keeles ‘õmblusvaru’ on, sest ei tea, kas need on lõigetesse sisse arvestatud või mitte.

pa203945

Lõikeleht on meeldivalt värviline, umbes nagu Ottobrel, kuigi mitte nii paksust ja läikivast paberist.

Ei tea, kas sedasi piltide postitamine on autoriõiguste rikkumine? Töises elus pidevalt autoriõigustega rinda pistes olen hakanud neisse hoopis teisiti suhtuma. Vanasti sai neid ikka reipalt ignoreeritud, nüüd ma vähemalt mõtlen enne. Näiteks ehk läheb see siin tsiteerimisena kirja? Igatahes kuuluvad kõik autoriõigused ajakirjale jne. Pealegi usun, et sellisest kajastusest on ajakirjale rohkem kasu kui kahju.

Ütle sõna sekka!

