Õmblusringis õmmeldud igavapoolne seelik

Lubage esitleda, mu õmblusringis konstrueeritud seelik! Kõik servad kanditud, selja keskjoonel kaetud lukk, küljeõmblustes taskud.



Mis: A-lõikeline seelik, mille lõike ise konstrueerisin (loomulikult õpetaja juhendamisel)

Millest: Kalasabamustriline paks ja eriti agaralt hargnev ilmselt puuvillane riie kummalisest kauplusest Veerenni moetänava vastas asuvast hoovist (olin ostnud u 1,2 m, et püksid teha); taskud ja kandid mingist kunstkiust sinisekirjust riidest Uuskasutuskeskusest; metalllukk Kangadžunglist; nööp tagavaradest; liimiriie kapinurgast.

Suurus: vööümbermõõt 73, puusaümbermõõt 101, puusakõrgus 17, üldpikkus 50

Aega läks: Kui ma nüüd kõik kokku lõin, tuleb välja, et veetsin õmblusringis 24 tundi seda tehes. Kusjuures kandipaela lõikusin ja triikisin kodus. Nagu juba kirjutasin, tegin sama lõike järgi ühe päevaga samuti seeliku valmis.

Raha läks: U 0.9 (lukk) + 3 (põhikangas) + 0.5 (kantide ja taskute riie) = 4.4 eurot. Peale selle ringitasu 32 eurot kuus.

Hea:

  • Õppisin kannatlikkust, kantides kõik servad ära. Ei osanud alguses arvatagi, et see riie nii õudselt hargneb, nii et nüüd tundub see kantimine päris hea otsus.

  • Õmblesin esmakordselt kaetud luku. Oli lihtne (kuigi esimese hooga õmblesin luku seeliku esiosa külge kinni).

  • Mul on nüüd hea seelikulõige varnast võtta.

Halb:

  • See seelik on mulle tegelikult lai. Imelik, sest kui sama lõike järgi kodustes oludes pliiatsseeliku tegin, oli see paras.
  • Seelik ausalt öeldes ei meeldi mulle eriti. Õieti pole ma veel otsustanud, aga see on alati alarmeeriv, kui blogi jaoks asja pildistada tahtes läheb väga kaua aega, et leida midagigi, mida sellega kanda.
  • Mulle ei meeldi, et värvel on kandiline, mitte kaarjas. Ei hakanud õpetajale vastu vaidlema, aga keha pole mul ju värvli koha peal silinderjas, pigem ikka mingi kumerusega, mistõttu jääb kandiline värvel kehast eemale hoidma.
  • Ma ei harutanud mõnda õmblust üles ja õmblesin lihtsalt teist korda õigest kohast, sest täiesti võimatu oli kanga sees niite tuvastada. Kui ma seda siiski üritasin teha, tõmbasin paaril korral ka kangast mõne lõnga välja.
  • Päris täiuslik see seelik siiski ei tulnud, näiteks värvliga oli ikka jampsimist, et see igalt poolt sama lai saaks (ei saanud) ja üks kant jäi luku alla.

    

One thought on “Õmblusringis õmmeldud igavapoolne seelik

  1. Pingback: Multifunktsionaalne kott | Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

