Pluus Airelle

Mis: Pluus Airelle

Millest: Puuvillane kaalukangas Abakhanist. Tänu geniaalsele ideele kasutasin lillelise kanga pahemat poolt krae ja varrukaotste jaoks. Mõtlesin veel tüdimusega, kuidas pean poodi sarnast tooni ühevärvilist kangast otsima minema, aga näedsa, kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem!

Suurus: 40

Aega läks: 6 tundi võib-olla

Raha läks: umbes 9 eurot, aga mul jäi üsna suur jupp alles

Muudatused: tegin kere 2 cm lühemaks

Jess, esimest korda õnnestus mul kroogeteta varrukate paigaldamine! Nagu sellest töövõidust vähe oleks, õnnestus ka ülejäänu (nt krae ja need lollakad pikad sissevõtted, mida ma kunagi enne õmblema pole pidanud). Tulemus: praktiline kena pluus. Võib-olla natuke suur, aga seljas oli väga mugav, nii et kui seda teinekord tegema peaksin, teeksin samas suuruses. Õmmeldes sugenes pähe mõte, et mittekootud materjalist pluusid tunduvad tänapäeval kuidagi anakronistlikud – neid peab triikima ja need peavad hästi istuma. Poest olen selliseid üliharva ostnud, kuna need üldiselt ei lähe mulle selga. Kuna ma aga trikotaaži üldse õmmelda ei oska, tulevad mu masina alt välja just need venimatud pluusid ja muud sarnased tooted. Kui ma oskaks, eelistaksin vist trikotaaži, sest ma ei viitsi üldse midagi triikida, aga kuniks olukord praegune püsib, pean vist sunniviisiliselt triikimisse kiinduma.

PS Kaasblogija Janika sai samasuguse pluusiga maha juba vähemalt poolteist kuud tagasi, aga paraku on ta väga laisk kirjutaja olnud, mistõttu jõudsin temast ette. Ta, kusjuures, kasutas minu mäletamist mööda samasugust või vähemalt väga sarnast kangast.

2 thoughts on “Pluus Airelle

  1. Pingback: Me Made May teine nädal | Kohustuslik tegevusvabadus

  2. Pingback: Me Made May võidukas lõpp | Kohustuslik tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

