Kaks uut lõiget

Sel nädalal on nii Deer and Doe kui ka Colette Patterns kostitanud õmblejaid uute lõigetega. Deer and Doe tuli välja ampiirlõikelise kleidiga Aubépine. Minus see erilist rõõmu ei tekita, kuna kogemused näitavad, et isegi kui ampiirlõige ei loo muljet viiendast raseduskuust, teeb see ahtripoole kuidagi ebamääraseks ja suureks. Sel kleidil on küll ees ja taga mõned voldid, mis neid probleeme ehk vähendama peaksid, aga ma olen ikkagi skeptiline. Peenikesema inimese seljas on see ilmselt kenam. Colette Patternsil tuli välja seelik Zinnia, mis tuleb kolmes võimalikus variatsioonis. Esiteks eest nööpidega ning kahe peale õmmeldud taskuga. Minu meelest õudus kuubis, samas Janika pidas seda töölisromantiliseks. Mulle need taskud üldse ei meeldi selle juures, teevad seeliku kuidagi põllelikuks. Isegi kui taskud ära jätta, ei meeldi mulle eriti need eest nööbitud seelikud, mis meenutavad kokku kroogitud nelinurka (olgugi et siinkohal on vist tegu voltide, mitte kroogetega). Võib-olla ma olen lihtsalt kade, sest mu lühikese kerega need kuidagi ei ühildu. Aga allolev variant meeldib mulle küll. Kohe hakkas mõte tööle, kuidas seda ise teha, sest eriti täpne seeliku põhilõige on mul nüüd ju olemas. Nende blogis on juba ka juttu täpsete voltide tegemisest.Kolmas variant on šifoonist ja voodriga. Üsna nägus, aga ma ei kanna selliseid seelikuid.

Täna saabub mu Rubina parandusest, nii et peatselt uhkustan juba enda õmmelduga!

Ütle sõna sekka!

