Kalvadose karbist niidirullilaoks

Mind on tabanud organiseerimismaania. Seekord oli vaja kohta, kus niidirulle hoida. Kui mu valdusse sattus ühe kalvadosepudeli karp, toppisin rullid sinna, aga need kippusid seal end lahti kerima ja pusasid moodustama. Mõtlesin, et paigutan need siis kuidagi teistmoodi karpi. Ma pole just suurem asi meistrimees, mistõttu ei julenud ma ehituspoodi minna ning otsisin Prismast naelu. Ei leidnud sobivaid. Ostsin puittüübleid ja superliimi, tähele panemata, et poorseid materjali (nagu nt puit) ei pruugi see liimida. Sellest sain aru meisterdamise käigus. Mis siis ikka, eemaldasin logisevad tüüblid. Täna õnnestus isa garaaži peotäie naelte jagu vaesestada ja nii ma siis neid poole kümne ajal õhtul karpi taguma hakkasin. Naabrite raevu ja naabrilaste nutu hirmus ei söandanud ma kõiki nõelu sisse taguda ja ilmselt vajab nii mõnigi taotutestki taastagumist, aga eks teen seda päevasel ajal.

Kui veel organiseerimismajandusest rääkida, siis polnud mul ka paelte, lukkude ja muu sellise jaoks head kohta. Hoiukarbid, mida poodides nägin, olid minu arvates peamiselt koledad ja/või kallid. Enamjaolt lausa mõlemat. Sattusin sellise kodumaise tootja nagu ByHand kodukale. Nad teevad lastemööblit, aga ka hoiukarpe. Juhtumisi oli just sel nädalal Tallinnas aadressil Vabriku 6 karpide soodusmüük, kust omale allolevad iludused soetasin. Nüüd on kõik kummipaelad justkui ühes manna- või herkulokarbis. Pappkohvrid tundusid praktilisemad ja kenamadki, aga mul olnuks raskusi nende jalgratta lenksu küljes transportimisega. Ilmselt on vaid aja küsimus, millal mu paelakesed ja muu träni seal sõlme läheb, aga eks hakkan nende asemel seal siis midagi muud ladustama.

Muide, olen vahepeal valmis saanud Bleuet’ õmblusproovi, kuid kahjuks pole olnud mahti seda pildile jäädvustada. Eks pajatan sellest nädalavahetusel ning siis tutvustan ka õige Bleuet’ plaane (uuendusena nt võtan Toggliga aega, sest mind huvitab, kui kaua mul päriselt kleidi valmistamise eri etappideks aega kulub).

Ütle sõna sekka!

