Nõuanne nõeltepadrikus korra hoidmiseks

Olen alatihti hädas õmblusmasinanõeltega, kuna ilmselgelt ei pane ma neid alati õigesse kohta tagasi ja nii juhtub, et mul pole aimugi, mis number nõelaga tegu on. Kõige hullem on nende assortiikarpidega, kus mitmes suuruses nõelu on. Ja kui siis midagi juhtub ja mul on vaja peenikesemat või jämedamat nõela, siis ma hästi ei tea, mida mul täpselt vaja on. Silmanägemine pole mul ka kiita, nii et mul on isegi probleeme tavalise nõela ja trikotaažinõela eristamisega. Seepärast mõtlesin välja süsteemi. Kuna mul on kaht liiki nõelu (tavalised ja trikotaaži jaoks) neljas eri suuruses (70, 80, 90, 100), siis märgin need igikestva markeriga ära. Üks kriips = 70, kaks kriipsu = 80 jne. Võib muidugi kasutada eri värve vms, aga mul oli lihtsalt vaid üht sorti vildikas. Tavalistel nõeladel teen kriipse nõelaotsa lamedale poolele, trikotaažinõeltele kumerale poolele. Kuna ma leiutasin selle meetodi alles eile, ei tea ma veel, kas sel ka mingi pahupool on, aga seniks tundub üsna kasulik meede olevat.

Ütle sõna sekka!

