Deer & Doe Sureau kleit

Minu teine katse kleiti õmmelda. Tegelikult küll kolmas katse, kuid vahepealne jäi mul lõpetamata ja seega ei lähe arvesse. Julgesin paar korda isegi selle kleidiga avalikus kohas käia, mis on kindlasti samm edasi eelmisest katsest. Millega siis täpsemalt tegu?

Image

Mis: Deer&Doe Sureau kleit.

Millest: 100% linane hallikas-beeži põhjaga lilleline kangas ja 40 cm tavaline beež lukk Kangast & Nööbist

Suurus: kombineerisin suuruseid 42-40-44

Aega läks: kuskil 16 tundi. Põhimõtteliselt tegin selle kleidi ühe nädalavahetusega valmis.

Raha läks: kangas 24 + lukk 0.8 = 24.8 eurot

Märkimisväärsed töövõtted:  Esimest korda õmblesin varrukaid. Kuna tegemist oli debütantidele mõeldud lõikega, siis oli see tõepoolest väga lihtne ja läks libedalt. Küljele õmblesin tavalise luku peiteluku asemel (oligi täitsa selline variant juhises), millega ma üks kord juba suutsin oma õmblustöö ära käkerdada. Läks päris libedalt ja näeb täitsa kobe välja, kui väga lähedalt ei vaata.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Muudatused: Otsustasin see kord mitte oma peaga lolluseid teha.

Halb: Oma keha mõõtusid kleidi õmblemise juhedi mõõdutabeliga võrreldes kuulusin  3 eri numbri alla.  Kuna eelnevalt olen lõike tavaliselt kõige suurema mõõdu järgi välja lõiganud ja hiljem kõvasti kokkuvõtmisega vaeva näinud, siis see kord otsustasin vastavad kehapiirkonnad ettenähtud mõõdu järgi välja lõigata ja end suuremast kohendamise vaevast säästa. Olgugi, et esialgu tundus kõik täitsa õigesti minevat, lõpetasin ma ikkagi kleidiga, millel rinnaesine üleliia rippus on.

Öösel hilja esikülje ülemist ja alumist osa kokku õmmeldes ei tulnud ma selle peale, et vaadata, kas ühenduskohas olevad krousid ka ühtlaselt jagunevad. Muidugi ei jagunenud. Ja kui esialgu jagunesidki, siis ilmselt lükkasin õmblusmasina tallaga need õmmeldes kokku. Igatahes kui olin kleidi valmis saanud, selga pannud ja peeglist ennast lähemalt vaadanud, sain ma aru, kui ebaühtlane see asi on. Aga noh, kaugelt ei paista väga välja. Ja ma ei viitsinud seda ümber ka teha. Ehk järgmise kleidiga läheb paremini.

Kaeluse osa olen ka suutnud veidi ebastabiilselt õmmelda, nii et eestvaates ei ole see eriti sümmeetriline.

Lisaks kõigele muule osutus kleidiga koos normaalselt pildile jäämine peaaegu võimatuks. Kes oleks osanud arvata, et see kõige keerulisem osa on?

Hea: Materjal oli väga hõlpsalt käsitletav ning ka seljas on seda mõnus kanda. Üllatavalt vähe kortsub. Esialgu häirisid mind veidi selle lõike juures need suured ja lotakad varrukad, mis tagant vaates kuidagi imelikult lottis on, kuid kui kleidi valmis sain, siis ei tundunud need üldse nii jubedad. Pigem vastupidi – väga mugavad ja liikumist võimaldavad. Lisaks, kui käised üles käärin, siis hoiavad need kuidagi veidi paremini ja ilusamini ka selja tagant. Üldiselt oli ikkagi üllatavalt lihtne kleit, millega ka mina hakkama sain ja pole välistatud, et proovin seda korra veel  mõnest teisest kangast õmmelda.

4 thoughts on “Deer & Doe Sureau kleit

  1. Esta

    Palju õnne kantava kleidi puhul :) Saad seda kangast nautida, ma ju ostsin samasuguse, aga panin selle kilekotilaadse voodri vahele.
    Ja kui pildid ei meeldi, olen mina süüdi, et paremaid teha ei osanud. Sorri.

    Like

  2. Janika

    Seda pildistamise koostööd peame veel harjutama. Ega ma ka ideaalne modell polnud, kui aus olla.
    Kahju, et sul selle voodriga nii läks :(

    Like

  3. Katrin

    Mulle väga meeldivad pildid ja kleit! Ilus kangas on kleidil – mõnusalt suvine!

    Ja reaalsustaju tagasitoomine, et ühe kleidi tegemiseks peab päris palju ikka möllama, tuli ka kasuks! Nüüd ma ei püüagi oma üleliigsest entusiasmist seda kohe ette võtta, vaid siis, kui mul on reaalselt natukene aega tagasilöökidega tegeleda. :D

    Like

  4. Pingback: Üliimepehme leedrimarjakleit | Kohustuslik tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

