Belladone kleit, teine üritus

Seekordne Belladone üritus läks nii edukalt, et olen hakanud muretsema üüratu edevuse pärast, mis mind seda kleiti kandes tabanud on. Lähedalt vaadates on kleit mõnest kohast küll üsna frankensteinlik, aga vähemalt pole keegi mu tähelepanu neile puudustele veel juhtinud. Eks paistab, kuidas ta mul pesu üle elab.

Mis: Deer and Doe Belladone

Millest: linase (55%) ja viskoosi (45%) segune lilleline kangas Kangast ja Nööbist, nõme voodririie ja peitlukk Kangadžunglist

Suurus: ülaosa 38 + FBA, alaosa 40

Aega läks: mõned öösse veninud õhtud ja üks päev. Sain selle enamvähem valmis loetud minutid enne sünnipäevale minekut ja pidin kindluse mõttes niidi ja nõela kaasa võtma, juhuks kui midagi ära hakkab lagunema. Õnneks ei hakanud. Lõpuks viimistlesingi kõik alles järgmisel päeval.

Raha läks: 21.25 (kangas) + umbes 3 (vooder) + 0.65 (lukk) = 24.90 eurot

Märkimisväärsed töövõtted: peitluku õmblemine voodriga kleidile. Asendamatu abinaine oli Sunni Standing, kelle Craftsy lukukursuse toel ma selle luku üldse õmmeldud sain.

Muudatused:

Tegelikult polnud üldse nii mõeldudki, et keegi sellele kleidile voodri lisama peaks. Õieti seda lihtsalt ei olnud lõikega kaasas olevais õpetusis. Kuna see linasesegune kangas veidi ikka läbi paistis ja oli selline, nagu ta oli, tundus paslik see siiski vooderdada. Seljaosa tükkide tõttu oli see muidugi õudus kuubis. Tundus mõistlik mõnele tükile alguses eraldi vooder panna ja siis kõik kokku monteerida. Millegipärast tegin seda vaid ülemiste pealmiste tükkidega, kuigi nagu hiljem selgus, oleks vist võinud alumistega ka nii teha. Kusjuures see oli esimene kleit, mille ma täies ulatuses üldse vooderdasin (suur abi oli sellest õpetusest ja eelpool mainitud Craftsy videokursusest).

There are many important firsts in a lady’s life, her first kiss, her first car, her first job out of college, and of course her first full bust adjustment. (allikas)

Jah, minu esimene full bust adjustment! Väga sageli olen õmmelnud kleidi, mis rinnust on veidi kitsaski, aga kõhu juurest lotendab. See näis viitavat FBA vajadusele (või ma eksin?). Seekord tegin selle ka lõpuks ära ja tõepoolest, istub kuidagi paremini ja on rindade alt üsna liibuv, mitte kotjas nagu tavaliselt. Nagu enamiku asjadega siin ilmas, oli FBA-gi eelkõige kättevõtmise asi, sest kui ükskord juba kleepima ja lõikuma hakkasin, polnud seal midagi keerulist. Eriti. Tõsi küll, tegin kokku kolm õmblusproovi ka. Lähtusin eelkõige sellest õpetusest, kuigi sealsed sissevõtted polnud päris samasugused kui mul. Kuidagi siiski õnnestus!

Läbipaistev teip sai otsa, kell oli umbse üks öösel ja ma natuke tahtsin juba nutta ja magama minnaLäbipaistev teip sai otsa, kell oli umbes üks öösel ja ma natuke tahtsin juba nutta ja magama minna

Hea:

  • Mulle nii meeldib see kangas! Poleks arvanudki, et sedasorti punane mulle meeldib, aga etskae. Tundus natuke kallis, aga kuna see päris kenake välja tuli, olen edaspidi ilmselt rohkem valmis kangastele kulutama :P
  • Kuigi kangas on üsna linane, ei paista see väga hullupööra kortsuvat. Ilmselt siis tänu viskoosile?
  • Selgus, et ainult masinaga õmmeldes on varrukateta kleidile voodri lisamine üsna lihtne ja sugugi mitte võimatu ka sellise puslelaadse lõike puhul.
  • Oskan nüüd ilusti peitlukku õmmelda, kui see voodriga ühendada tuleb.

Halb:

  • Kuna ma ei suutnud hästi kõike läbi mõelda ja ette planeerida, on ülaosa mõnes kohas üsna rõve. Ei söanda lähivaateid teiega jagadagi :) Need kohad on väljast nähtamatud, aga ma ei tea, kuidas need pesus vastu peavad… Elame, näeme.

  • Voodririie oli ilmselgelt liiga odav jubedus. Kui esimest korda kleidi selga panin, tundus, nagu oleksin kilekoti üll tõmmanud. Aga ma olen lihtsalt nii vähe voodriga asju teinud, et ei oska sedasorti kangaste headust või halbust kuidagi hinnata.

Kõigele vaatamata minu arvates väga ilus ja õpetlik kleit, mille üle üsna uhke olen :)

3 thoughts on “Belladone kleit, teine üritus

  1. Nii ilus tuli! Ma ka esimest korda FBA kallal- teen Banksia pluusi, kui lapse ja töö kõrvalt veidi aega jääb.

    Muideks, voodririide vastikusega olen ma ka tuttav ja kasutan selleks mõeldud kangast ainult seelikute ja pükste vooderdiseks. Keha vastu olevaid asju olen õhukese puuvillase kangaga enne vooderdanud ja tuleb päris mõnus.

  2. Aitäh! Kaalusin selle kleidi puhul ka puuvillast voodrit, aga mõtlesin, et äkki peaks kleit ikka selline libedam tulema… Võib-olla võinuks siis kompromissina teha ülaosa puuvillase voodriga ja seelikuosa libeda.

  3. Pingback: Nädalavahetuslik heietus | Kohustuslik tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

