Kleit Belladone (Deer and Doe)

Tegin kahel päeval kokku umbes sada pilti kleidist ja mitte ühelgi, MITTE ÜHELGi, ei olnud mul normaalset nägu JA jalgu. Eelistan jalgadeta varianti, sorri.

Täpselt ei saagi aru, miks, aga see auk oli lõpuks palju väiksem, kui pidanuks.

Mis: Kleit Belladone

Millest: umbes 2,5 meetrit 90 cm laiust puuvillast kirjut kangast ja riismed punast puuvillast taskute ja allserva jaoks (mõlemad Uuskasutuskeskusest)

077

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Suurus: 40

Aega läks: neli õhtut ja üks pärastlõuna

Raha läks: 0.83 (lukk) + 0.25 (kangas) = umbes 1.08 eurot! Rekord vist.

Märkimisväärsed töövõtted: diagonaalkandi tegemine ja õmblemine, peitluku õmblemine, taskute tegemine

Muudatused: See pidi tegelikult õmblusproov olema… Mis tähendab, et tulemus pidanuks olema täpselt selline, nagu vaja… Aga ma ei tea, mis mul sisse läks. Pidanuksin ülaosa umbes 3 cm lühemaks tegema ja büstile rohkem ruumi andma, aga ma ei teinud seda. Ülaosa alumistele tükkidele lisasin lõpus sissevõtted, sest olukord oli üsna kotjas. Kuna üks serv oli diagonaalis lõigatud, venis see ilmselt veidi välja (kuigi olin alguses serva läbi õmmelnud) ja seljale moodustus mingi paun, kus võinuks asju kanda vms. Aga sissevõtted päästsid asja.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hea:

  • Kuigi diagonaalkandi tegemine ja õmblemine on ilge tüütus, läks kõik võrdlemisi hästi. See on minu arvates õmblemise juures üks parimaid asju – harjutamine teeb päriselt meistriks. Kui piisavalt mitu korda kaarjaid õmblusi teha, hakkab see varem või hiljem paremini välja tulema.
  • Kuigi kangas tundus alguses ainult prooviks kõlbavat, ilmnes õmblemise käigus, et see on tegelikult päris lahe. Sai triipudega jaurata ja neid igat pidi ekspluateerida.
  • Eesvaates õnnestus triibud päris kenasti ühildada.
  • Vaatamata asjaolule, et ma lõiget kuidagi ei muutnud, oli tulemus üsna lahe ja võrdlemisi minulik.

Halb:

  • Olin laisk ja ei muutnud, mida vaja. Isegi ülaosa ei viitsinud lühemaks teha.
  • Tagant vaadates on triibud paigast ära.
Jälle vabandan, sest kleit on kortsus. Kui tubastel piltidel oli kleit alles äsja masina ja triikraua alt tulnud, siis sel pildil on kleit juba üle elanud pargis külitamise ja vihmasajus 8 km jalgratta seljas.

  • Mõni tükk venis välja, nagu eelnevalt mainisin.

Selle kleidi õmblemine tuletas mulle meelde, kuidas olen vahel tassist kohvi mööda kallanud, seda vaadanud ja mõelnud, et hmm, ma kallan tassist mööda ja ma ei peaks seda tegema. Aga teen ikka edasi. AGA eile hakkasin vastu ööd päriselt õmblusproove tegema. Lõpuks lõikasin ülaosa suuruses 38 ja tegin full bust adjustment’i. Pidin küll peaaegu nutma hakkama vahepeal, sest kell 1:25 sai mõistus päris otsa ja absoluutselt ei viitsinud neid sissevõtteid enam õmmelda, aga näib lootust olevat, et asi tasub end ära!

6 thoughts on “Kleit Belladone (Deer and Doe)

  1. Pingback: Tegemisterohke, aga saavutustevaene august | Kohustuslik tegevusvabadus

  2. Pingback: Nädalavahetuslik heietus | Kohustuslik tegevusvabadus

  3. Pingback: Me Made May teine nädal | Kohustuslik tegevusvabadus

  4. Pingback: Me Made May 4. nädal | Kohustuslik tegevusvabadus

  5. Pingback: Me Made May võidukas lõpp | Kohustuslik tegevusvabadus

  6. Pingback: Südatalvine suvekleit | Kohustuslik Tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

