Väli- ja sisekujunduslikud tegevused

Olgugi, et ma ei ole jõudnud juba mõnda aega ühtegi sõna siia sekka öelda, ei tasu karta, et ma tegevusetult vedelen. Kuna esmaspäevast algas puhkus, siis veedan oma aja eriti tegevusrohkelt füüsilist pingutust nõudvaid välitöid tehes ehk aitan isal vanemate maja vundamenti soojustada ja veedan enamus oma päevast kraavi kaevates või seda täis ajades. Naabritele teeb see millegipärast kõvasti nalja ja küla vahel pöördutakse minu kui “töömehe” poole.

Juuni alguses tegin oma sünnipäeva puhul lodža korda, mis maja fassaadiremondiga seoses lakooniliseks ja kõledaks oli muutunud. Betoonpõranda, mida tegelikult kattis varem parketiimitatsiooniga linoleum, katsin juba ammu unistatud puitsõrestikuga. Ostsin vist K-Rauatakesko nendest tühjaks. Üllataval kombel oligi neid seal kuidagi vähe müügil. Muidugi oleks saanud poole odavamalt kui oleksin ise puitliiste lõikuda ja lakkida viitsinud, kuid läksin kergema vastupanu teed. Tulemus oli isegi meeldivam kui ma ootasin.

enne ja nüüd

Väga mõnus koht, kus raamatut lugeda ja soojal suveõhtul sõpradega teed juua ja juttu ajada.

Õmblemise osas olen vahepeal pooleli jätnud ühe kleidi, valmis teinud ühe tribal fusioni esinemiskostüümi ning eelmine nädalavahetus ka Deer & Doe’est tellitud Sureau lõike järgi kleidi. Viimasest kahest õnnestub ehk isegi postitus kirjutada, kui mõned illustreerivad pildid Esta abiga tehtud saan:)

Lisaks olen õhtuti taastutvust teinud elektroonikaga ja häkkinud oma Arduino mikrokontrolleriga, millest ehk ka loodetavasti kunagi pikemalt kirjutan. Puhkust jagub veel 4 nädalat, nii et pöidlad pihku, ehk jõuavad ka mu kirjutamistšakrad avaneda.

4 thoughts on “Väli- ja sisekujunduslikud tegevused

  1. Kati

    Nii ilus! Ägedad enne ja pärast pildid. ;) (Tegelikult mul oli ükskord varem juba pikk ja sisukas kommentaar valmis, aga selle postitamine läks miskipärast nii keeruliseks, et ma ei saanud hakkama, seestap kirjutasin seekord lühemalt ja testin teie kommentaariumi funktsionaalsust :P)

    Like

Ütle sõna sekka!

