Uutest asjadest ja Google Readeri surmast

Raske öelda, mis ma sel nädalal teinud olen, õmmelnud igatahes mitte. Küll aga tegin südame külmaks ja viskasin lõpuks minema kaks kilekoti täit riidejuppe, mida millegipärast siiani alles hoidsin, lootuses, et noh, ehk tasku saab neist ikka teha. Tuhkagi! Mõne eriti ilusa riide jätsin alles, aga ülejäänud sai prügikast. Niisiis, saavutus seegi. Peale selle külastasin kauplust Kangas ja Nööp, kust soetasin linase (55%) ja viskoosi (45%) segust kangast Deer & Doe Belladone kleidi jaoks.

IMG_3039

Selle lõike Prantsusmaalt kohale jõudmine oli teine nädala tippsündmus, sest ma pole kunagi enne sedasi ühte lõiget tellinud. Tuli teine kaunis ümbrikus, prantsus- ja ingliskeelsed juhendid kaasas. Õpetuste järgi peaks pea- ja käeaukude viimistlemine käima diagonaalkandiga, aga ei ole asja, mille õmblemist ma rohkem vihkan, nii et mõtlesin, et peaks selle asemel voodri panema. Pealegi on põhiriie selline keskmise paksusega ja tundub sedasi, et sel oleks voodrist palju kasu. Täpselt ei kujuta veel ette, kuidas selle seljaosa vooderdamine käima peaks, aga egas muud, kui tuleb põhjalikult asi läbi mõelda, sest nagu kogemused näitavad, võib mõni asi olla võrdlemisi lihtne, kui vaid kõike õiges järjekorras osata teha… Lisaks lunisin õpetussõnu healt Anult, kelle juhised kokku kolm korda pikemad olid kui lõikega kaasas olnu (tõele au andes tuleb küll tõdeda, et kuna originaalis peaks see kleit voodrita olema, siis on see ka üsna hea põhjus, miks voodri paigaldamise õpetust kaasas ei olnud).

Aga nüüd lähen ma maale maasikaid sööma ja varbaid sirutama, mistõttu õmblemisest veel niipea midagi välja ei tule. Olgugi et püüdsin ema ja isa veenda, et kunagi maalt ära toodud ja linnas restaureeritud jalaga Singer masin võiks ju nüüd tagasi oma koju rehetuba ehtima minna… Kuna minu entusiasmi ei jagatud, pean ilma hakkama saama, sest mu oma õmblusmasin on vaat et sama raske kui rauast Singer ja seda ma küll bussi peale ei jaksa võtta.

PS Juba esmaspäeval juhtub õudne asi, mida paljud inimesed üle maailma on kuid hirmuga oodanud: Google Readerit ei ole enam! Minu internetitarbimine on juba aastaid sellest sõltunud ja mõte sellest ilmajäämisest tundub veel praegugi hirmus. Kuna Google Reader nii laialdaselt kasutust on leidnud, oli see ka kõige parem viis oma blogide regulaarsete lugejate arvul silma peal hoidmiseks. Nüüd, kui igaüks on eri teenusepakkuja juures, ei saa sedasorti uudishimu väga hästi rahuldada. Igatahes, pärast eri võimaluste kaalumist otsustasin ma Bloglovini kasuks, sest olin sunnitud tõdema, et jälgin peamiselt kleite ja kiisusid, nii et pildikeskne lähenemine mulle sobib. Ma ei oleks sellest kõigest üldse juttu teinud, aga pidin kuidagi sellele teemale jõudma, sest Bloglovinis saad oma blogi endaga seostada ainult siis, kui oled blogipostitusse teatava lingi lisanud. Niisiis, kui nüüd siia vajutad, saad Bloglovinis meie blogi jälitada ja ma saan seal selle blogi enda omaks kuulutada.

2 thoughts on “Uutest asjadest ja Google Readeri surmast

Ütle sõna sekka!

