Coffee Date Dressi ja Garden Party Dressi hübriid

kleit

taga

Mis: Coffee Date Dressi ja Garden Party Dressi hübriid (CDD ülaosa. GPD seelikuosa)

Millest:

  • 3-4 meetrit kitsast paksemat sorti puuvillast kangast Uuskasutuskeskusest
  • 60 cm peitlukk Abakhanist
  • liimiriide riismeid

Suurus: põhimõtteliselt ülemine osa 38, alumine 14

Aega läks: umbes kolm õhtut

Raha läks: Harukordselt vähe, sest see kangas maksis kõige rohkem 1.50€ ja lukk 0.86€. Liimiriie oli enne olemas.

Märkimisväärsed töövõtted:

Muudatused:

  • Seelikuosa tegemisel juhindusin Garden Party Dressi lõikest üsna lõdvalt, sest töö käigus selgus, et olen idioot. Kuna kangas oli kitsas, ei saanud ma seeliku esiosa ühes tükis välja lõigata. Hästi, lõikasin siis kahes tükis, aga siis selgus, et need kaks tükki on täiesti ühesugused (/_| ja |_\ asemel olid tükid /_|  ja /_|, kui nii võib väljenduda). Nüsisin siis ühe õigekujuliseks, aga nüüd olid need ju erineva laiusega. Lõikasin laiema kitsamaks ja õmblesin nende kahe trapetsi keskele ühe ristküliku, lootuses, et voltide vahelt õmblusjoon välja ei paista (peaaegu õnnestus). Seejärel tuli muidugi kõik voldid uuesti välja arvutada ja need kangale märkida. Samas muidugi polnud ma seelikuosa lõiget enne väljalõikamist ülaosa lõikega üldse võrrelnudki, nii et eks see üks puusalt laskmine lõpuks kokku oli.

Hea:

  • Coffee Date Dressi ülaosa istub mulle (mu enda arvates vähemalt) väga hästi. Kuigi esmapilgul tundus, et võib-olla pidanuksin 38 suuruse asemel lõikama 36 ja sellele full bust adjustmenti (mis see eesti keeles on?) tegema. Ma ei ole kunagi FBA-d teinud, kuigi kardetavasti mitmel korral võinuks ja ehk pidanukski.
  • Kartsin, et see kangas võib seljas välja näha nagu laudlina või köögikardin, aga lõppkokkuvõttes pole häda kedagist. Tegelikult mulle lausa meeldib.
  • Rõõm hüljatud kanga ära kasutamisest.

Halb:

  • Need voldid ajasid mind mõõdukalt närvi ja lähedalt vaadates pole kõik täiuslik, aga pole hullu.
  • Natuke kahtlustan, et see kangas võib kiiresti välja venida. Kuidagi lödi olemisega.

kleitees

(Võttepaikade valikut ja pildistamist tuleb veel harjutada :P Samuti seisab ees sellest bitchface‘ist lahti saamine.)

PS Nüüd, paarteist tundi pärast postituse tegemist meenusid veel kaks asja, miks selle kleidi õmblemine tore oli. Esiteks armastas mu masin seda kangast. Ei mingeid niidipingeprobleeme, vahelejäänud pisteid ega muud säärast jama, millega ma muidu sageli rinda pean pistma. Võib-olla on asi selles, et mu masin ja see kangas võivad vabalt eakaaslased olla. Teiseks on Coffee Date Dressi seljaosa suurepärane nõgusselgsele inimesele nagu mina. Sissevõted on üüratult pikad ja ulatuvad kaugele üles, tulemuseks selja vastu liibuv kleit. Jesss!

4 thoughts on “Coffee Date Dressi ja Garden Party Dressi hübriid

  1. Pingback: Me Made May kolmas nädal | Kohustuslik tegevusvabadus

  2. Pingback: Me Made May võidukas lõpp | Kohustuslik tegevusvabadus

Ütle sõna sekka!

